ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1496Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1496

Szczegóły informacji

1496

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Krzysztof Blank

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie dwóch drzew z nieruchomości położonej w Iławie przy ul. Konstytucji 3 maja

Data złożenia: 2018-08-13

Dane wnioskodawcy: Szostak Piotr i Joanna

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego władania nieruchomością 2. Projekt zagospodarowania terenu z zaznaczoną lokalizacją drzew 3. Oświdczenie dotyczące decyzji środowiskowych i zezwoleń w stosunkud do gatunków chronionych 4. Projekt planu nasadzeń zastępczych

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1497

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1666, 1663, 1497, 1427, 1420, 1399, 1335, 1398, 1029, 1014, 790, 767, 560, 428, 348, 326, 68, 62

« powrót do poprzedniej strony